torsdag 17 juli 2008

VARMT!!!

Det ar otroligt varmt har!!! Orkar inte ga ut pa dagarna. Sitter just nu pa ett internetstalle. E har ett annat tangentbord an jag. Hennes bokstaver sitter ABSOLUT inte var de ska sitta. Hon kampar pa med det. Jag har bara aao (aa, ae, oe) att oroa mig for.

Var for nan timme sen pa en marknad med MYCKET folk. Snacka om att kanna sig exotisk. Den enda blodinen pa flera mil skulle jag tro, och dessutom en blondin med dreads!!! En av expediterna var tvungen att kanna pa haret och nar vi gick forbi nagra andra vande de sig om och stirrade, det var ganska manga som gjorde det men jag horde de har manniskorna utbrista i ett -WOW!-

2 kommentarer:

Anonym sa...

Här är det 14 grader... men uppehåll och soligt .. ibland.
Papa Fluff

Anonym sa...

Det är klart att det är ovanligt med en hananas arcticus i Tunisien. Det hörs ju på själva artnamnet. Bra att du bloggar så vi vet hur ni har det!