lördag 19 januari 2008

Tänk om...

han har rätt!

7 kommentarer:

Anonym sa...

Han är riktigt, riktigt skrämmande. Som alla fanatiker.

Anonym sa...

Du vet att det finns många religioner som inte innehåller rymdskepp och Tom Cruise?!

Han behövde inte spela så mycket i Magnolia...

Hanna sa...

Det var kanske därför jag tyckte han var så bra i Magnolia...

Martina sa...

Raring... nu har jag funderat och undrar följande:

1. Förstår du överhuvudtaget vad han pratar om?
2. Vad pratar han om?
3. Om du ska bli sektmedlem, kan du då inte välja typ hare krishna istället? Äta vegetariskt, slå på en trumma, sjunga sånger och bo på landet. Toms religion gör dig urfattig och konstig.
4. Visst vet du att Tom inte så klever. Att han är hjärntvättad och faktiskt inte snygg. Alls.

Väntar nyfiket på svar...

Anonym sa...

Det känns skönt att det inte bara var jag som inte förstod vad han pratade om. Håller med monstret. Finns massa fina religioner som inte innefattar Tom.

Dagens ordverifiering är ribffta. Känns lite som bläckplumptest vad man associerar till...

Martina sa...

Jag bad Husmannen lyssna också och frågade sedan vad Tom pratade om. Husmannen gjorde en bestämd armrörelse och sa "rakt igenom" och att Tom kan hjälpa folk... Sedan lyssnade jag själv en gång till och förstod att det inte handlade om något. Förutom att Tom skulle stanna om han såg en trafikolycka. Och det är ju bra.

Ribffta. Haha. Jag säger inte vad jag associerade till.

Hanna sa...

Ribffta
Den var nog bäst hittills!