onsdag 19 mars 2008

Det bidde # 5

Jag provade mitt senaste alster, en mössa, och insåg att den var OTROLIGT ful. Meningen var att jag skulle kunna sätta in allt min hår i den så att den inte skulle glida uppåt och tillslut sitta uppe på huvudet som en... jag vet inte vad! Ni vet hur en del gubbar har toppluvor? Endast på yttersta toppen av huvudet, så att det enda som blir värmt är flinten, alltså inte bakhuvudet och öronen. Mössor har en benägenhet att glida uppåt på mitt huvud, de hade de redan innan jag korvade håret men det är värre nu. Tillbaka till min senaste mössa... Den avr alltså riktigt ful. Färgerna var det iknget fel på och mönstret blev riktigt bra (tillslut) men själva modellen var katastrofal. Jag visade dagen efter Snälla E mössan och jag tror att hin tyckte som jag att färgerna var det inget fel på men modellen! Hon lyckades till och med komma på vad den såg ut som...

Det bidde en MEGA-kondom...

Tyvärr har jag ingen bild på den när den är på huvudet. Nu är mössan upprepad ände till den randiga delen längst upp och ska bli en topp på en ny mössa...

2 kommentarer:

Anonym sa...

hihi ja den ser ju verkligen ut som en jätte Kondom :P haha

Anonym sa...

Valkondom, av mönstret i kombination med modellen att döma.