fredag 27 juni 2008

ajaj nr. 2

Nu har jag ajaj i min arm igen, men som Annapanna så vist sa: "Hellre svedd i maj än gul i juli." Det gäller för juni också! Lite ajaj i plånboken blev det också 530 spänn! För en svidande och stickande spruta!!! Jaja, det är sex månader kvar till nästa...

Jag har även satt i mig den första dosen av Dukoral. Jag trodde att den skulle smaka apa men precis som syskonen J & A sa i söndags så smakade den lite hallonsoda. Jag tänkte att jag kunde roa mig med att hälla i mig den medan jag lagade mat. När allt var uppdrucket började jag fundera... Det var nått med andra födoämnen och Dukoral... Hm... (leta leta leta)... Hm... (läsa läsa läsa)... Japp!

"
OBS! Undvik mat och dryck en timme före och en timme efter vaccination."

Och jag som var hungrig! Om en halvtimme får jag äta igen... (kurr...)

Inga kommentarer: