lördag 20 september 2008

Utmaning

Jaha... Utmanad av Kaninen!
Fem saker jag har i min/mitt:

FRYS
-kycklingklubbor
-broccoli (måste man alltid ha, annars drabbas man av en broccolikris och blir uttittat på affären!)
- glass
-isterband
-röda mygglarver

GARDEROB
-alla möjliga kläder
-väskor
-smutstvätt
-skor
-presentpapper
(har haft ett par slalomskidor men de är flyttade till Fluffs förråd)

VÄSKA
-kvitton
-bok
-mössa
-nycklar till diverse skolor
-pass

BADRUMSSKÅP
-vax (maximum strength beez wax, Knottyboy Dread Wax, Oganic Bees Wax, Knottyboy Locksteady Dreadlock tropical Tightening Gel)
-balsam (olika sorter som jag inte har använt på drygt tre år)
-eau de toilette (bortglömd)
-duschmössa (inte använd på drygt tre år)
- myggmedel


Jag har inte fem personer att utmana eftersom de flesta av mina bloggvänner redan är utmanade, men Elli och Linn får härmed anses sig som utmanade!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Är myggmedlet i badrumsskåpet till för att bekämpa mygglarverna i frysen?

Anonym sa...

JO! Det är svårt att bli av med frysta mygglarver!

Anonym sa...

Och framför allt äckligt!

Anonym sa...

Jo, ganska äckligt är det. Men vad ska man göra när man har blöta vänner som tycker om röda mygglarver?