onsdag 21 november 2007

Blääää

Har nu haft feber lite från och till sen förra veckan. Det är inte mycket men tillräckligt för att det ska vara jobbbigt att vara på jobbet. Igår morse kändes det som om jag hade feber men termometern sa: "Haha, du har inte alls feber!" Så jag gick till jobbet och ju mer jag jobbade desto mer kändes det som jag hade feber, jag hade ont i skallen och var varm. Jag kollade med jobbets febertermometer och även den sa: "Haha, du har inte feber, haha!" Efter ha jobbat i tre timmar sa den: "Okej då, du har 0,3 graders feber." En timme senare medgav den 0,4 graders feber. I går kväll hade febern gått ner igen. I morse gav jag upp. Jag stannde hemma, men hittills idag har jag haft som mest 0,6 graders feber. Men jag tänkte att om jag inte gör ett endaste dugg idag förutom sitter framför TV:n och datorn och läser Fantomen i sängen eller i soffan så kanske febern, den lilla jag har, ger med sig.

Kanske bör tillägga att jag har lite ont i halsen och är lite hostig.

1 kommentar:

Anonym sa...

Stackars dig lite! Det måste vara roligt att äga en digital termometer. Lika roligt som digitala vågar där man kan dricka ett glas vatten och se skillnaden. Själv har jag varken våg eller termometer så jag ändrar aldrig vikt och har aldrig feber.